O scurgere minoră de ulei la un tractor în plină campanie agricolă sau la o linie de producție automatizată poate părea un inconvenient mic, dar costurile ascunse sunt uriașe: litri de ulei pierduți, contaminarea mediului, supraîncălzirea angrenajelor și, cel mai grav, oprirea neplanificată a utilajului. De cele mai multe ori, vinovatul nu este o componentă metalică scumpă, ci o garnitură de câțiva lei aleasă greșit. La Rulstore, întâlnim zilnic clienți care întreabă: "De ce acest simering costă 5 lei, iar celălalt, identic ca dimensiune, costă 25 de lei?". Răspunsul stă în chimia materialului: NBR (Nitril) versus Viton (FKM). Deși vizual pot părea identice, comportamentul lor la stres termic, îmbătrânire și atac chimic este radical diferit. În acest ghid tehnic, analizăm în profunzime când puteți economisi folosind NBR și când este obligatoriu să investiți în Viton pentru a asigura funcționarea continuă.